Kort Sammanfattning

Åkte inte till stallet förrän på kvällen, och jag fixade i stallet medan mamma tömkörde. Sen fotade jag en stund (tömkörningen) och tömkörde även lite själv. Sen skrittade jag av honom medan mamma gjorde hans mat. Ut och beta läääänge i hagen mittemot stallet som är en sommarhage. Fotade honom lite där med. Sen fick han en ordentlig rykt på typ en halvtimme, och mockade klart medan han stod i gången.

Sen in i boxen och så tog jag in hans hagkompisar och gav honom gräs vi plockat och lite extra hö i nätet.


gammal bild, från vår första lokala hopptävling i Oktober förra året.

Fråga inte vad jag gjorde tills jag åkte till stallet, för det vet jag inte helt själv. Sov länge (för en gångs skull) och åt frukost vid lunchtid och var så trött att jag inte orkade röra mig fram till typ 4, så åt jag lunch. Jag vänder så fint på dygnet i dessa tider då jag är så trött.

Är trött på skola och läxor, men VILL VERKLIGEN INTE sluta. Vill INTE lämna klassen eller skolan. Nu efter snart 4 år när man verkligen känner sig trygg med ALLA i klassen, så ska man skiljas åt och börja om på nytt. Så dumt egentligen, hur tänkte dem som kom på allt detta ?

Bilder från dagen är på G, ska bara ändra storlek på dem så det blir bättre kvalité :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0