När jag ser mig själv på film ...

 
 ... kan jag inte sitta helt tyst och stilla utan måste smacka, "säga åt" film-jaget att hålla om bättre med skänkeln osv osv.
 
 ... ser jag de felen jag har, tex att mina armar lätt blir raka och med armbågarna står rätt ut, speciellt i dressyren. Vilket både mer och mindre bra egentligen.  
 
 ... försöker jag alltid se vad som är bra med min ridning, oftast slutar det ändå med att jag sitter och tänker på hur folk kan tycka och tänka om de ser filmen ... ändå ;)
 
En extrem ögonblicksbild som visar hur det kan se ut ... (Raka armar, armbågar utåt, axlar framåt) Dock stör det inte hästen.
 
Men jag tror seriöst att jag har något fel med mina axlar, jag KAN INTE dra bak dem. Först trodde jag det var säkerhetsvästen som stoppade (eftersom jag alltid har den på mig när jag rider) men det verkar som att skulderbladen går ihop för tidigt liksom, så mina axlar pekar i princip alltid "framåt" sådär som de gör på bilden ... ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0