Svar på lite frågor :)

- Hur gammal är Rico?
Svar: Han är född 2004 så han är/blir 8 år i år.

- Hur gammal va Rico när du köpte han?
Svar: Vi köpte honom i Oktober 2010, så för snart två år sedan. Då var han 6 år.

- Rider du Western?
Svar: Jag rider inte western, men jag brukar ibland använda mig av westernkommandon som att vända för skänkeln, stanna när man säger wooaaaaa(hehe?). Min pappa rider western och min mamma håller väl på och lär sig, jag skulle tycka det var roligt att lära mig western men jag fokuserar nu istället på hopp & dressyr och ska försöka få det att fungera där först :)

- Hur mycke rider du per vecka?
Vi är 2-3 pers som ska "dela" på Rico. Pappa har slutat på westernridskola nu och har en medryttarhäst på vår hovslagares stall, han rider inte Rico så ofta för att Rico är som han är. Mamma och jag delar oftast på veckan, oftast rider jag 3 dagar i veckan (och mamma 3) och ibland så tömkör vi en dag i veckan. Om vi inte tömkör rider jag oftast ut, så de veckorna rider jag 4 dagar :)

rico:)

Bilderna föreställer Rico när han var i försäljningsstallet i Örebro, vi har dock ingen kontakt med tidigare ägare ... :/





Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha, aa han var väldigt taggad på att hoppa =) Han är väldigt härlig =)

2012-06-03 @ 19:41:31
URL: http://loveponni.blogg.se/
Postat av: emma

Ojdå läste fel, trodde du undrade hur hög Macke är x) Hindret är 125 cm högt.

2012-06-03 @ 19:53:20
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0