Det börjar dra ihop sig

Snart är träningslägret slut, imorgon är sista dagen och då är det en liten tävling i både hoppning och dressyr :) Har varit jättenyttigt för båda oss att rida två voltenpass om dagen men kommer också bli rätt skönt att få rida ut lite också ;) Han viskade i mitt öra att han vill bara skritta ut en längre runda med mamma på måndag, hehe :)

Idag blev det lite mer bilder, i dressyren denna gång - KUL ! :D

Kommer också upp några söta mobilbilder hehe, säger inget mer ;)

Idag fick han betas lite längre för hand, för jag hade inte möjlighet att plocka särksilt mycket gräs. Igår skar gräset upp min ena hand och idag den andra också så jag har nu inga händer lediga att plocka gräs med :/ Gräset är vasst ...
   Mockade och fixade sist, vilket jag inte tycker om att göra egentligen för då är jag trött och vill hem ;)

Nu ska jag fixa bilderna till er, ska bara ändra storlek på dem så de blir bättre kvalité ;D


Kommentarer
Postat av: Alice

Madde du underskattar verkligen handskar...

2012-06-16 @ 23:37:40
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0