Rida andra hästar


Jag förstår inte hur jag klarar av vardagar med skola, att BARA få vara med Rico typ 3 timmar per dag, och ibland inte ens alla dagar i veckan pga tidsbrist. Förstår inte !

Vill alltid ha det såhär, rida två pass om dagen (om inte ännu fler haha, fast då på några andra hästar också hehe, ska inte köra slut på Rico ...) och vara i stallet från 9 på morgonen till 8 på kvällen :D Okej lite annan vardag vill jag väl ha, men jag vill rida massa hästar och träna olika hästar, rida ut massa mer och vara i stallet flera flera timmar om dagen utan att behöva stressa !

Apropå rida andra hästar, imorgon ska jag rida Zebb. Mamma och jag ska rida ut och skritta/jogga dem länge :) Imorgon ska vi även sätta upp stolp + eltråd till sommarhage och Rico ska vaccineras, vi ska luncha hästarna och beta Rico och Zebb :) Övrig tid blir bloggning och mys med vovvarna hemma ! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0