Benskydd

Rico har för tillfället ... 3 par benskydd.

Ett par bruna Showmaster från Hööks, och ett par svarta också !


Och även ett par till skydd, bruna från Hööks:


Mina bruna showmaster kommer snart bli mina "rida-ut-i-vår-geggan-skydd" för de är lortiga och smutsiga och vissa ventilationshål är trasiga osv osv. Och så ska jag till våren köpa antingen ett par nya bruna Showmaster ELLER något annat benskydd, kanske Lamicell-skydden som Hööks börjat sälja ? :) De fanns ju i flera färger (dock vet jag att jag kommer aldrig kunna bestämma mig för vilken färg) :) ... eller kanske de supersnygga bruna med grönt "spänne" som jag hittade på Butik Quse


Riktigt fina är dem :)

Får se hur jag gör ... Var länge sedan jag köpte någon slags utrustning så är lite taggad på det ^^ ;)

:)



Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-03-16 @ 15:41:30
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0