Dagen


Har varit ute på långpromenad med voffarna och mamma, lekte en extra stund ute på tomten med Önska och sen fixade jag inlägget om ändra bildstorlek ... Nu ska jag ta tag i dagens enda hemma-uppgift, nämligen att dammsuga hela huset :( Dammsuga är nog den värsta städningen som finns, det är så äckligt och luktar konstigt xD

I alla fall, dagen ser ut som så att jag ska dammsuga, plocka in nytvättat + nyshoppat i garderoben och sen äta lunch, åka till stallet, rida, smörja med några i stallet ... och sen ska jag blogga, MÅLA (om jag kan hålla det jag lovade mig själv), äta middag, blogga, teve med familjen och sen sova.

Idag är en sådan dag som jag hade kunnat spendera i hagen med Rico ! Helt underbart väder, solen skiner och det är plusgrader ... :( Blir nog att ta moppen till stallet idag :) Får hoppas att det startar bara när jag ska hem igen ! ;)



Bjuder på en gammalgammal bild från ... förra våren ?



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en tävling om en superfin luva och en ryktborste, var gärna med :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html#comment

2012-03-03 @ 13:25:57
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0