Enliden-jacka !

Vi ska beställa en klubbjacka med Enlidentryck på ! :D Såvitt jag vet är det ingen annan som har den jackan för jag liksom sätter ihop den själv. Alltså jag väljer tryck och placerar det och även text, väljer storlek och placerar osv osv. Klubbjackan finns inte i "enlidens sortiment" med färdiga tryck på, men vi ska beställa den manuellt :P Den blir perfekt att ha i stallet, på pay & jumps, åka moppe i på våren osv osv :D



Så jag kommer alltså ha mitt namn med liten text ovanför sömmen på framsidan, och så enlidens logga (höger) på baksidan, mitt på ryggen ! :P Kommer bli lite småtråkigt med svart-vitt men för det första finns inte så mycket olika färger och välja mellan och så har ju inte enliden några klubbfärger, deras logga är bara svart & vit så vet inte vad jag skulle valt för färger annars ... kanske brun jacka med äppelgrön text ? xD Skulle vara underbart ;) Men svart-vitt passar till allt i princip, inget man tröttnar på heller :P

Beställer från Trycktorget (enliden har en egen klubbshop på trycktorget men länken är till huvudsidan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0