Failbilder haha

Galoppfattning á la slängtrav


Också en galoppfattning, men denna gång tvärstopp ...

"Jag vill inte gå på fyrkantsspåret !!!!!"


Här vet jag faktiskt inte vad som händer ?


Haha jag ser inte hans öron på den här bilden ??? ;)


vet inte vad jag gör ? typ rättar till hjälmen ? (eller slår mig själv på huvudet, man vet aldrig med mig ?)


En till galoppfattning xD Han bara korvar sig och vill in till kompisarna som väntar på mitten av banan :O (vi kom i trav men han stannade när jag skulle fatta galopp haha)


Har nog aldrig fått så många failbilder på en och samma lektion haha :P Failbilder kan vara kul, men många ser också hemska ut ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0