Idag, Söndag.

Igårkväll hade vi ju, som jag sa tidigare, kvällsfodring. Och så några timmars sömn, sen ställde vi ju fram klockorna inatt och så hade vi morgonfodring & lunchfodring idag. Vi tog ut Rico & Jenny bland de första för att han skulle få vara ute en stund innan jag skulle ta in och göra i ordning honom för lektionen.

Och så stod det ju hoppning på schemat ! Mer om det i dagens-ridpass-inlägget :) Han var i alla fall superduperduktig och jag ler fortfarande både på in och utsidan :)

Sen lunchfodrade vi och åkte hem, vi ska tillbaka ikväll och ta in alla hästarna i "borta-hagarna" (de längst bort från stallet). Fyra ston + Rico :)

Jag fotade faktiskt inte så mycket idag ... inget alls nu om jag tänker efter ;) Men har massvis med bilder kvar från igår som är ovisade så de kommer såklart strax upp här på bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0