Inställt

Strök mig helt från pay & jumpen idag, för det var galet många starter innan mig och vi skulle inte hinna hem i tid då, vi ska nämligen på kalas hos lillkusinen i eftermiddag ! Red lite på volten istället, i full storm och snöoväder ! Lugnade sig lite mot slutet med det var inte det allra roligaste vädret att rida i kan man säga ;)

Eftersom vi då fick extra tid över på förmiddagen åkte jag och mamma till Kungens Kurva ! Vi köpte en digital hängvåg att ha i stallet (fanns ingen stor vanlig hängvåg), ett litet hoppspö (ljusblått glitterspö haha, allt annat var slut!) till mig och ett par ridskor till mamma. Dessutom kollade jag in lite nya prylar inne på hööks, kände och klämde lite på några fina schabrak mm hihi :P 

  
(bilden är inte från idag :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0