Måste hissa !

Hade lite tid över nu på kvällen, kikade runt på lite utrustning bara för att reta mig själv och gick in på Fager Design  igen. Kollade om några nya saker hade kommit upp där och isåfall vad. Och det var inget nytt, bara att pannbanden äntligen börjat säljas ;)

Men från första gången jag såg det här tränset blev jag stormförtjust ! Rico är ju en sån där häst som VERKLIGEN passar i blingbling, glitter, guld osv osv. Så ett sånt här träns skulle verkligen INTE sitta fel ;D


Nån gång för rätt länge sen, satt jag faktiskt och tänkte på lite träns och så - alltså om JAG vore en designer (haha) :P Och då såg jag faktiskt framför mig, ett träns som hade blingbling på både pannband och nosgrimma !

Fick lite inspiration till en snygg outfit, som jag kanske kan knåpa ihop ikväll och visa er ! :)

Tycker Fager Design har OTROLIGT fina saker, liiite för dyrt för min egen plånbok men det är snygga saker, och som jag hört har de bra kvalité :) Ser fram emot vad som kommer i framtiden från Fager Design :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0