Nu kör vi !

Jag ser verkligen fram emot våren nu, det kommer bli träningar i både dressyr och hoppning, jag kommer kunna springa lite på elljusspåret ett par gånger i veckan och rent allmänt kommer lilla ryttaren få tillbaka sin goda kondition ! ;) Motivationen är tillbaka. Jag ska göra mitt ALLRA BÄSTA på varje träning, aldrig ge upp. Och då menar jag verkligen aldrig !

Just för att jag varit osäker, främst i hoppningen, så har jag ju kört på lite halvdant och nu såhär efterråt så känner jag att jag kunde gjort bättre ifrån mig. Det som redan varit går ju inte att ändra, men från och med nu (eller snarare från och med igår) så kommer jag ge 110% i all ridning.

Jag har börjat fundera över mål nu på våren, men måste först kolla upp om det är möjligt det jag tänkt ut. Hoppas det i alla fall :)



Nu kör vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0