Planer planer planer

Idag är det prov i samhällets ekonomi. Får hålla tummarna att jag blir godkänd på den -.-' hehe ... Efter skolan var tanken att jag skulle åka och äta lite pizza med några vänner men jag kanske inte hinner det för jag ska för omväxlings skull rida idag ;) Slutar rätt sent på fredagar ... 15 ca, man brukar ju sluta liiite tidigare på fredagar men inte på min skola tydligen ! Men får se om jag hinner :] 
   Idag kommer även startlistor upp för pay & jumpen på runsten ! vet inte om jag glömt säga det (är lite snurrig) men jag har anmält mig till Pay & Jumpen och ska hoppa 70cm & 70cm :D 

Imorgon är det Lördag och då ska vi på pay & jump :D Ska plugga lite och jobba på några stora hemuppgifter också ... 

Dagen efter imorgon är det uppenbarligen Söndag. Då är det Thereselektion som vanligt, och eftersom vi hade hoppning förra veckan blir det nog vanlig dressyr :) Det är välbehövligt :P Även den här dagen bör jag plugga lite och göra läxor, hemuppgifter osv osv ... tyvärr ;) 


(förlåt att jag tjatar på med samma bild hela tiden, men menar bara att såhär vill jag att det ska se ut på pay & jumpen :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0