Rico - 20/3

Idag blev det ingen hoppträning för mig och Rico :( Han var varm och svullen på knät, där han fick ett litet sår i Söndags (troligtvis från att ha slagit i ganska rejält, troligtvis gjort illa sig själv och inte blivit sparkad för det var på insidan av knät, svårt för en annan häst att komma åt där), när vi släppte ihop Rico och Jenny :)

Tittade på lektionen däremot, se om jag kunde lära mig något även om jag inte kunde vara med :) Inte så mycket men blev lite extra hoppsugen när jag såg någon annan hoppa hehe :P

Så vi får hoppas att Rico tar det lugnt i hagen imorgon och resten av veckan, så han kan vara med på helgens hoppträning bland annat :) Hoppas hoppas hoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0