Schabrak

Jag har ju en del schabrak liggandes både hemma och i stallet, jag har till och med ett HELT OANVÄNT brunt schabrak som jag köpte i Globen (SIHS). Skäms lite att jag inte använt det, men tycker så mycket om det blåa HV polo schabraket jag har nu ... så jag har liksom inte bytt :) Men ska börja variera mig lite mer nu till våren, då man kan rida uppe på volten i det fina vädret och matcha lite fint, linda benen osv osv :P Sånt tycker jag är kul, särskilt när någon erbjuder sig att fota ! Bloggen behöver lite nya fina ridbilder i både hoppning och dressyr, känns som att jag bara lägger upp samma gamla repriser hela tiden.

I alla fall, har lovat mig själv att inte köpa något schabrak förrän jag börjat använda mitt nya bruna. Men det hindrar mig inte från att glo på schabrak på internet ^^

Finns ju en hel del snygga schabrak därute, här är några jag såg när jag googlade på "schabrak".



^

 









Något enkelt, passande hemmaschabrak, och några fina märkesschabrak också :) För mig kvittar det, märke eller inte, bara jag gillar utrustningen så ;)

Vad tyckte ni om dessa schabraken ? :) Kul med fler åsikter !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0