Skola, Shopping, Jogging, Läxor ...

Har varit en lång dag idag ! Åkte och småshoppade lite direkt efter skolan, var ute efter några t-shirtar mest, men blev två linnen, ett par byxor och lite annat skoj :) Sen hem till en liten Önska med överskottsenergi ! Den gjorde vi slut på snabbt, vi gav oss iväg och sprang en runda på elljusspåret (typ 45 minuter tog det). Sen åt jag middag ganska sent, och har jobbat med en powerpoint-presentation sedan dess.

Men nu är jag klar (tror jag) och får en liten bloggstund nu innan det är dags att sova :)

Kände mig riktigt nyttig idag, det är nog enda dagen på ruskigt länge som jag har gjort något riktigt nödvändigt, hela dagen ! Inte bara suttit i soffan min lediga tid och glott på teve eller dator, och så brukar jag ju vara i skolan och stallet då såklart.

Apropå stallet, idag var jag stalledig och Rico skoddes på eftermiddagen (det betyder att vi äntligen fått bort snösulorna som det bara fastnar massa grus och sten under hela tiden -.-) och pappa red en vända också. Mamma & Yazzi fick följa med.

För övrigt, ingenting. Imorgon blir det troligtvis hoppning/markarbete för Therese på kvällen :) Ska strax börja peppa upp mig för det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0