Stallfri dag

Idag är jag hemma från stallet. Kom hem vid 4 och vilade en halvtimme ungefär, åt sedan middag (någon supernyttig spenat+broccolisoppa med ägg och svarta bönor) och gick direkt ut med hundarna efter det. Klättrade i skogen samt sprang litegranna på gatorna påväg hem.
   Laddar upp nu med 4 små klyftade apelsiner och ska plugga Biologi och göra lite situps :P

Känner att jag nästan får mer motion/lever nyttigare när jag har hemmadagar/stallediga dagar, än när jag ska åka till stallet och rida Rico ... nu när vädret blir bättre och elljusspåret tinar upp så kommer jag nog börja springa igen lite mer regelbundet, även de dagar jag ska rida Rico :P Min kondition är inte på topp och det märks i ridningen kan jag säga ! ;) Det ska det bli ändring på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0