Tävlingssugen

Just just NU känner jag mig väldigt tävlingssugen, tokigt nog - rätt dåligt tajmat haha. Det är ju just nu som jag inte har en enda möjlighet att kunna tävla heller ;) Möjligtvis dressyr men det har jag aldrig tävlat i hittills. Inte mer än klubbnivå i varje fall :)

Nejmen, jag bara saknar att gå upp tidigt och vara nervös, lasta Rico och nervöst stappla runt banan. Hela tiden tro att man ska glömma den. Mest saknar jag känslan när nervositeten släpper, alldeles när man fattat galopp inne på banan ! Då släpper allt och det enda fokus man har är på sin egen ridning.

Tror jag saknar det mest just nu för att jag inte har möjligheten att tävla just nu. Men jag ser verkligen fram emot att eventuellt komma ut och tävla sen i sommar ! På utomhustävlingar såklart då :) Hoppas hoppas att ingenting kommer ivägen i år igen !

Blev ett riktigt babbel-inlägg men man är lite trött efter ett par timmars Biologiplugg ;)





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh känner verkligen igen mig i det du skriver, är oxå sjukt tävlings sugen dock var det 1 och ett halv år sedan jag sålde min häst men saknar det lika mkt ändå! :)

Hur högt tävlar du? :)

2012-03-13 @ 12:39:57
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0