Today´s plan:

Idag är tanken att jag ska hinna både rida, plugga och blogga ikväll. Och innan det ska jag äta. Pappa följer med till stallet idag och mockar och fixar medan jag rider, så jag kommer hem hyfsat tidigt och kan plugga Biologi inför NP imorgon. 

Mamma har sagt att han var väldigt pigg igår, så får bli lite motion (inte bara en skrittrunda i skogen och på gatorna typ) idag. Blir nog att skritta fram ute en sväng på gatorna/ängarna/skogen bakom stallet, sen upp på volten och dressyra lite :) Får se vad vi orkar :) JAG är väldigt trött men Rico kanske är ett energiknippe idag med ! 

Idag ska jag också tänka på att inte dra på mig för mycket kläder, sist höll jag ju på att smälla av för solen gassade på och det blev för varmt helt enkelt :)

Kan säkert fråga pappa om han kan filma en liten snutt eller knäppa någon bild, om det råkar vara så att han blir klar med sysslorna i stallet ;) Men kan inte räkna med det, annars får vi nöja oss med gamla bilder tills vidare :)



Ses ikväll !


Kommentarer
Postat av: Kajsa

BLOGGTÄVLING OM VITA RIDBYXOR!

http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavling-om-vita-ridbyxor.html

2012-03-13 @ 22:35:07
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0