Today

Idag var tanken att jag skulle göra läxor, främst läsa i en bok vi jobbar med i Svenskan + leta reda på citat i boken osv osv. Men så glömde jag, klumpigt nog, boken i skolan -.- Så får göra ALLA veckor på onsdag/torsdag istället för att kunna vara i stallet de dagarna ...

Nåväl, eftersom jag inte kan göra dessa läxor kommer jag passa på att göra lite andra saker idag.
   Jag ska leka en stund med Önska :)
   Jag ska baka kladdkaka
   Jag ska eventuellt måla naglarna
   Jag ska blogga (såklart)
   Jag ska skriva protokollet från Usekmötet på mammas dator och lägga upp på vår facebooksida samt Enlidens hemsida

Och innan jag börjar med allt det, ska jag ta och kolla lite teve en stund och äta middag såklart. Mamma rider Rico idag, i stormen ;)




Kommentarer
Postat av: Julia

hej, fin blogg :)

är allt bra?

2012-03-19 @ 20:32:24
URL: http://hasteeen.blogg.se/
Postat av: kajsa

Supersöt häst :D



sv: då ska jag fixa det :)

2012-03-19 @ 21:40:54
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0