Underbart vårväder

Tänkte börja med att säga att, trots det eländiga aprilvädret, jag faktiskt tror att det är VÅR nu ! På riktigt ! Missade nämligen min buss hem i eftermiddags (brukar åka via Fruängen, men bussen mellan skolan och fruängen kom aldrig -.-), så tog en annan buss som går ungefär halvvägs hem till mig (eller aaa, kanske en tredjedel) och gick resten av biten. Fick trycka ned min supertjocka vinterjacka i väskan för det var alldeles för varmt att gå i den !
   Det var strålande sol och blåste ljummet <3 Vårkänslor liksom ! Gick i bara linne och en tunn kofta (hade gått utan koftan men väskan var proppfull) ... och byxor och skor såklart hehe :) Pappa hittade mig på väg hem från jobbet, gåendes längs med en lite större väg, så fick skjuts sista biten hem (var kanske 500m kvar att gå).

Den lite lagom feta väskan :P
 
Varmt varmt varmt varmt i SKUGGAN ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0