VÅRKÄNSLOR !

Idag släppte jag ut Rico naken i hagen efter jag ridit, i vårsolen :D När jag var klar med allt i stallet och väntade på att bli hämtad, så gick jag ned till Rico en stund och höll honom sällskap. Helt plötsligt bara går han bort från mig, och börjar krafsa. Jag typ FRAM MED KAMERAN ! ;) Så hann filma honom faktiskt, när Rico fick lite vårkänslor och blev en riktig skithäst på köpet haha ;)



Emmmm hehe .. Rico hamna ur bild en snabbis där när jag gick baklänges/åt sidan och snubblade över en vass pinne ... xD Om ni undrar haha ^^

(Sen har jag inte en blekaste aning om varför han försöker rulla i uppförsbacke, men han kom runt ändå tillslut haha ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0