Veckan som kommer

Såhär kommer denna veckan se ut, på ett ungefär :)

Måndag (idag): Mamma rider Rico.  
Tisdag: Jag rider Rico, Hoppträning/Markarbete med småhinder för Therese, på volten.
Onsdag: Mamma rider Rico.
Torsdag: Mamma rider Rico, dressyr för Kicki.
Fredag: Pappa rider Rico.
Lördag: Jag rider Rico, uteritt.
Söndag: Jag rider Rico, Hoppträning på volten för Therese.

Så mina ridpass denna veckan blir Hoppning/Markarbete med småhinder på tisdagen, uteritt på lördagen och sen hoppträning på Söndagen. Hoppas hoppas hoppas att det blir bra väder osv osv, för Alice Rudberg kanske ska komma och fota då :D :D :D Vore toppen, verkligen !!! :D Jag ska kanske till Farsta Ridskola på fredagen för att träffa lite kompisar och fota Alice när hon hopptränar :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer Hultman Holmgren

sv: Tack så jättemycket!

sjukt fin blogg föresten, är allt bra? :)

2012-03-19 @ 17:32:07
URL: http://jenniferhholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0