Whitakerbyxor

Jag är inte någon märkesgalning men mina blåa whitakerbyxor är sååå underbara ! Det kvittar om det står whitaker på eller inte, de är dem skönaste ridbyxorna jag har och jag bara sitter och väntar otåligt på att det ska bli rea någonstans så jag kan köpa ett par till :D :D :D Nästa gång blir nog ett par helskodda, för jag rider mest i helskodda ridbyxor och tycker de är skönast och bäst helt enkelt :)

Dessutom är de lätta att matcha med (lite väl mörka bara så de matchar inte alltid marinblått på annan utrustning) och snygga !

¨
Mina fina byxor ! Dock är min vinterjacka lite lång så man ser inte så bra :) Jag tycker de passar rätt bra ihop med det blåa schabraket på bilden, den har ju flera nyanser av blått :)




Kommentarer
Postat av: Alice

sv: Yeey!! Eller vänta..... Är det BRUNT läder??!? :S

2012-03-06 @ 17:12:44
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin häst :)

2012-03-07 @ 14:50:51
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0