Dålig

Jag är väldigt dålig på att svara på kommentarer nuförtiden, jag läser dem och blir jätteglad för varje kommentar/fråga som jag får, men om svaret är långt och komplicerat brukar jag skjuta på det tills jag har ordentligt med tid. Och så glömmer jag detdet ibland om den extra tiden aldrig kommer. Ska verkligen bli bättre på detta, men om ni har ställt en fråga som ni inte fått svar på ännu så säg gärna till, kan hända att den kommit bort bland andra kommentarer för ett tag sedan.

Skulle svarat på allt igår men så hakade min dator upp sig igen, fick låna mammas. Suck, orkar verkligen inte med min problemdator ... Om den bara skulle fungerat som den skulle så hade jag älskat den !


Kommentarer
Postat av: Daniela

Söt häst på headern! ;)



Har den sådär lockig pannlugg eller är det bara på bilden?

Super gulligt :)

2012-05-21 @ 15:33:32
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: ah, tack då vet jag! :D

Brukar ni rida i westernsadel? Såna sadlar är så fina :)

2012-05-21 @ 15:52:33
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0