Dressyr med foto idag ! :D

Idag är planen så att jag ska rida ut en sväng, och pappa följer med med kameran (och kanske en hund också?). Nu när det är så torrt och fint ute så tänkte jag passa på att rida ut på ängarna lite, tänkte nog ta hoppängen som ligger vid dagiset och rida lite dressyr där, alternativt ängarna mittemot stallet men jag kan tänka mig att de kan vara rätt knöliga efter geggperioden som varit. Folk (inklusive jag tyvärr) har ju ridit där även fast det var geggigt och det är ju inget kul när geggan torkar sen. Men tror det finns några fina partier :)

Så dressyr ute blir det idag, med andra ord. Ska ställa in kameran alternativt sätta på helt autoläge, så pappa bara behöver klicka på knappen hehe :) Jag tror och hoppas att Rico kommer han rätt bra bjudning ute, vilket i sin tur kan ge väldigt fin form på honom om han har mycket egen motor :D

Har inga bilder när jag rider ute så är nog på tiden att vi tar några ;D Kan bli tråk med voltbilder ibland om de inte är vääääldigt fina ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0