Helgen kommer bli awesome !

Den här helgen kommer bli A W E S O M E ! Imorgon ska vi löshoppa Rico och några andra hästar med titthinder på volten på förmiddagen och sen kommer det vara en klubbhoppning/pay & jump med titthinder men jag har inte anmält mig till den. Kanske kanske kanske efteranmäler mig men annars fotar jag bara, till hemsidan och hit då :)

På söndag ska jag rida den efterlängtade programridningen (som jag tjatat så mycket om här i alla inläggen) och jag fruktar att jag kommer sätta skyhög press på mig då, för att de ska filma och allt ! Kommer bli så besviken om det inte går bra, kommer inte vilja se på filmen då sen xD 
   Nejmen fokus kommer ligga på att HA ROLIGT. Ska göra mitt allra bästa utan att pressa mig för hårt, jag ska rida nogrannt och ... AKTA STOLSITSEN i hoppsadeln med dressyrläder ^^ Innan dess ska jag läsa igenom min träningsdagbok/tabell och se vad jag har skrivit där att jag behöver träna/tänka på osv osv. Tex det där med stolsitsen som kom ifrån ingenstans förra gången. Jag tror jag aldrig någonsin haft så "dålig" sits förut hehe ...
   Hmm ... sen måste jag ju också gå igenom programmet ett par gånger så jag kan det utantill. Har svajjat lite när vi tränat på det, har glömt bort vägen och ridit fel osv osv. Man kommer ju av sig helt i sin ridning då, så vill helst att programmet ska sitta !




På måndag får jag några extra timmar helg (går antingen till stalltid eller läxor, beroende på vad jag gjort för nytta i helgen) på förmiddagen, vi har en orienteringsdag som börjar alldeles efter lunch. Får bara komma ihåg att sluta vara så lat och ta tag i alla hemska skoluppgifter som jag ligger X antal veckor efter med.

För jag är verkligen LAT, det måste jag erkänna. Om jag inte är riktigt motiverad att göra något så gör jag det inte. Jag lovade bland annat mig själv att plugga massa igår och jag öppnade bara boken och stängde den igen sen.

Tror det är lite bloggens fel, den är så mycket roligare än läxor ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0