Hööks

Tiden räckte inte till igår, kom hem sent och orkade inte annat än sätta på datorn och sedan stänga av den.

Jag var och handlade igår :D Tog bussen direkt från skolan till kungens kurva, köpte lite grejor och åkte sen hem via McDonalds :P


De här ridbyxorna provade jag ! De var jättesköna och satt jättebra, de flesta av mina ridbyxor hemma är för stora i midjan, med en tröja över ser man nästan gravid ut xD De bara står rakt ut :O Men dessa var helt perfekta, och jättesköna med lycra i benet ! Fanns i stl 34 i svart och de skulle jag köpt om inte mamma hade stoppat mig med sms ... Behöver verkligen ett par ridbyxor och det är sällan jag hittar några fina som passar mig + finns i rätt färg och storlek ... Så om ni åker till hööks någon dag, KÖP INTE DESSA RIDBYXOR I SVART STL 34 xD Jag kommer tillbaka och köper dem när jag har råd ...

Nåväl, köpte lite grejer ändå
En ny ryktborste i naturmaterial (får och ger bara stötar av dessa billiga syntetborstar)

En lös nosrem i brunt läder, dock i stl full så vi får ta massa extrahål ...
(Ingen bild) 

Ryktskrapa med trähandtag

Seamless Boxertrosor :D



"Hejdå ridsår" stod det i en recension haha ;D

Och ett lypsyl från effol som jag hittade i kassan :)


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Sv: Haha, ja typ :P Åh, de där ridbyxorna är typ världens bäst! Har ett par mörkböå och jag bara älskar dem!

2012-05-25 @ 22:45:09
URL: http://jojjocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0