Knäppis

Min dator är helt knäpp. Igår kraschade den nästan helt (den surrade och stängde av sig själv innan den ens hunnit starta igång), men den typ lyckades överleva trots allt och nu använder jag den typ som vanligt igen. Kom på att jag kunde måla lite på datorn, ute på balkongen i det fina vädret, och när jag suttit där och målat intensivt i kanske en kvart så bara slocknar den ! -.- Helt sjukt. Så jag måste måla om allt det jag hann på dessa femton minuter (ca) och det är just i början det sker mest, i slutet är det mest finslip och smådetaljer, mycket lättare att göra om. Just det första man gör är så svårt att göra likadant igen...

Sånt här gör mig på så dåligt humör, INGENTING vill det jag vill, tydligen (ingenting elektioniskt med batteri/sladd) -.- Men jag får väl gilla läget och börja om med målningen igen, så himla surt.

Aaaa jag hade ju tänkt att visa er hur långt jag kommit men hade ju inte hunnit spara bilden när den stängde av :@ morr


Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Photo - Fashion - Friends

Hej!

Skitsnygg design! :D

2012-05-19 @ 15:49:25
URL: http://emmaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0