Morgonfodring

Vi fick ju kvällsfodringen + morgonfodringen mitt i valborg, så vi hann inte ens gå till brasan :( Fick gå och lägga mig tiiidigt (så tidigt det gick efter kvällsfodringen) för man ska upp tiiidigt på morgonen därpå. Har tappat några sovtimmar nu men får väl gå och sova klockan åtta sen ikväll så löser det sig nog ;)

Idag ska vi då börja dagen med att morgonfodra och släppa ut hästarna mm. Sen ska jag måla hinder så länge jag hinner innan jag ska ta in och fixa Rico inför hoppträningen. Jag (och de andra i min grupp) kommer bli de första att få använde våra nymålade fina hinder :D :D :D Kommer bli awesome !

Kameran åker med (ska inte glömma den idag) så när jag kommer tillbaka ikväll kan ni räkna med lite grym update :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0