Nya skor

Idag ska Rico skos ! Mamma rider ut en sväng före eller efter, före om hon hinner för efter skoning brukar han ibland bli lite öm och då går det bara att skritta lite. Man märkte att de var slitna igår för han halkade ut genom stallgången :o Jag typ, Rico TA DET LUGNT ! för jag trodde att han sprang ut men han gick helt lugnt xD

Nåväl, han kommer nog bli glad med nya dojjor och allt ;D

Ska kanske åka till Rico ikväll med moppen men ska göra lite eget skolarbete som jag skulle gjort i eftermiddags men åkte och handlade istället när jag ändå var i stan :P Är så krångligt att åka dit hemifrån mig då passade på :)

Imorgon taggar jag galet, ska rida för Kicki vilket jag inte gjort på väldigt länge. Inte med Rico i alla fall :) Nu när vi utvecklats så i dressyren ska det bli kul att se hur fint han kan gå på hennes lektion :) Han brukade alltid gå som allra bäst i slutet av en Kickiträning ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0