Denna helgen

Denna helg kommer bli jättebra, har jag bestämt mig för :P Imorgon ska jag till Rico igen och då ska jag med på uteritt med några andra, ska smörja lite och så också. På söndagen ska jag rida också, då är det Thereselektion och förhoppningsvis går det bra. Jag är ganska säker på att det kommer bli markarbete. Hoppas att någon kommer kunna fota det om det blir fint väder ;)

Annars ska jag plugga i helgen, och så ska vi släppa in en till pålle i vår hage, Magi som var Ricos hagkompis för ett år sedan. Han har varit bortrest men är nu tillbaka och ska snart in till gamla hagkompisarna Rico och Zebb igen :)

Och så ska Rico avmaskas och i samma veva ska vi mocka ur hagen lite mer ordentligt.



Bilden är från senaste markarbetet, när det var snöstorm typ dagen innan och halvisigt på morgonen. Men det smälte mot mitten av passet så vi kunde rida dem i alla gångarter ! Lite blaskigt bara ;)

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

får se om jag orkar upp så tidigt men annars kan jag fota :) lagt upp bilder på fb från löshoppningen :)

2012-05-11 @ 21:35:08
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0