Glass glass glass

Har i princip bara suttit och ätit glass hela kvällen, och nu har jag SÅ ont i magen xD Var för trött för att göra något vettigt fram tills för en timme sen ungefär. Sen kollade jag balklänningar och höll på att sålla mellan dem jag valt ut, ska beställa imorgon tror jag - bättre sent än aldrig :)

Igår hopptränade jag som sagt, efterråt pratade jag och Therese lite om gymnasie och sånt, det hjälpte verkligen jättemycket så nu har jag ju valt och är nöjd också ! :D

Efter hoppträningen diskade jag ur vattentunnan i hagen och fyllde på med helt nytt vatten, det började bli lite äckligt i botten som det blir efter några dagar och det var så lite kvar i så det var bäst att byta helt :)

Rico var lite ohyfsad igår, han ställde sig mitt i höet (fria tillgångshöet ute) och kissade -.- Mamma såg en bajshög i höet idag också, kan tänka mig att det också var Rico xD De hade nämligen rivit ur halva höbalen så massa löst hö låg överallt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0