Mys i hagen

Jag kom faktiskt iväg till stallet idag som tänkt ! Satte mig ute i hagen en stund och myste med Rico och Zebb :) Deras silagebal (i hagen) är nu bara hälften kvar ungefär, nu är den ändå såpass lätt att den lyfts upp när de rycker av höet (de rycker jättehårt för att få loss det goda höet längst ned), vilket såklart får Rico att hoppa ur skinnet varje gång. Jag skojar inte, han gick fram gång på gång på gång och tog en tugga och så rörde sig balen och så for han iväg. 20 sekunder senare vågar han sig fram igen och gör exakt samma sak ... -.- Lilla skithäst som måste skrämma sig själv hela tiden ... <3

Satte mig på balen (i hörnet) så den inte skulle röra sig så mycket, så Rico kunde äta lite i lugn och ro :) Han var hungrig ;)


'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0