Vandringsdag

Är hemma nu efter en dag vandrandes med klassen i Gamla stan/Stan. Åt på McDonalds och panikade när jag skulle beställa, blev Chicken Nuggets som vanligt. Vågar aldrig pröva något nytt ;)

Hälsade på min 3-5 skola (egentligen hela 0-5 skolan men vi var bara i "slottet" som byggnaden år 3-5 kallas). Min gamla lärare kom ihåg mitt namn efter hela 4 år, och hon undrade om jag fortfarande skrev så mycket som jag gjorde på den tiden (och ritade). Tänkte berätta att jag hade en blogg men jag var rädd att behöva förklara VAD en blogg är för något, och det hade jag inte orken till ;D

Men det är så roligt att mina gamla lärare minns mig på det sättet, inte bara Madeleine Andersson som var en av eleverna. Utan Madeleine Andersson som ÄLSKADE att skriva och teckna ! Hon sa dock att hon inte kände igen mig, inte så konstigt det med tanke på hur mycket jag förändrats. Nu är jag brunhårig och allt ;)


Jag, snart 14 år och Önska, 3 år. Småttingar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0