Veckoplanering

Denna veckan blir typ halv ... i alla fall för skolans del ! Är ju långhelg och jag ska försöka att inte boka upp all min tid utan vill ha lite tid över för en endaste gångs skull :P

Måndag (idag) har mamma hand om Rico och jag ska sitta hemma och plugga, blogga, göra eventuellt omval och så mycket som jag hinner helt enkelt.

Tisdag (imorgon) är det först skola med nationella prov i matte och sen på kvällen är det hoppträning för Therese på Enliden !

Onsdagen är den sista hela dagen i skolan, kort dag med läxförhör och grejer som ska in, på kvällen vet jag inte om jag eller mamma ska rida men troligtvis ska Rico ridas ut en sväng i vilket fall som helst.

Torsdagen är jag ledig från skolan, ska ta tag i massa grejer då men inte rida Rico för då ska mamma rida ut på längre ritt där vår hovslagare har sitt stall. Min pappa är medryttare där på en häst så de ska rida tillsammans med några andra och ha med sig fika och så :) Jag får väl ta hand om vovvarna och fixa lite hemma.

Fredag ska jag rida programridningen som jag inte kunde vara med på när den egentligen skulle varit.

Och sen är det Lördag då vi eventuellt ska ha en dressyrklubbtävling, dock svajar planeringen lite så jag vet inte om den blir av :o

Och till sist, Söndag, då är det hoppträning för Therese :D


Ponnyns vecka ska bli skoj :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0