Fänninge

Jag bara fick något ryck idag och tänkte tillbaka på tiden i Fänninge (där vi har vårt landställe), längtar så otroligt mycket tills vi åker dit igen för den senaste sommaren där var ju alldeles awesome ! Året innan dess hade vi ju uppsittningsproblemen och det kan man säga drog ner stämningen en del. Men detta året gjorde vi så mycket roliga saker och gud så mycket jag längtar dit nu !! 
 
Vid denna tiden för ett år sedan ville jag inte ha med mig Rico till Fänninge 2012, för jag trodde att uppsittningsproblemen skulle komma tillbaka om vi flyttade honom tillbaka dit ett år senare. Men jag hade fel, och tur att vi åkte dit denna sommar ändå :P 
 
2011
 
2012
 
Alltså de ridvägarna som fanns där var ju helt fantastiska jämfört med det vi har hemma, vi hade stora fina fält att rida på, mängder med grusvägar och skogsstigar och långa galoppsträckor, åh <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0