Hästarna - 23-27/11

23/11 - Mamma red Valle och jag red Rico och vi red ut och klättrade några gånger i skritt trav och galopp. 

24/11 - ? Minnet är dåligt. Jag tror jag red valle och hoppade ett skutt på volten ?? 
 
25/11 - Båda hästarna fick gå Thereselektion, hoppning. Jag red Rico, han skötte sig bra. Vi hoppade bara i vänster galopp då han fortfarande är spänd i höger varvet i galoppen. Överlag gick det bra, vi fick något tokhopp där han blev rädd efterråt och drog iväg men han lugnade sig fort (inga 7 varv på fyrkantsspåret i alla fall :D). Har lite bilder från passet som bara ska redigeras lite då de blev lite mörka, men de kommer ! Valle skötte sig också, han såg ut att tycka det var roligt i alla fall :) 

26/11 - Mamma red Rico och Pappa red Valle, jag var hemma och pluggade men åkte dit senare på kvällen för att kvällsfodra. 
 
27/11 - Det var ett riktigt pissväder, mamma longerade Rico med ländtäcket (nöta bort bakskyggheten när det blåste så mycket) medan jag fixade i stallet. Rico skötte sig bra tror jag, han börjar nog vänja sig vid att det flaxar lite bak på rumpan :) Även små framsteg är framsteg, liksom ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0