Pay and Jump

Jag tänkte nog anmäla mig till en pay and jump som är om 1½ vecka. Men jag är inte helt säker på vilken/vilka klasser jag ska anmäla mig till. Tror det blir något löjligt lågt bara för att komma runt, jag vet ju inte om Rico kommer vara "mogen" igen för sporrarna tills dess och utan sporrarna så vet jag inte hur det är med vägringarna. På klubbmästerskapet som var efter sommaren var han ju superduperfin, särskilt på framhoppningen ! Men hoppträningen efter det fick han ju nått fnatt och skenade. Så han är väldigt olika från dag till dag.
 
Tänkte kanske om jag ska anmäla mig till en löjligt låg klass bara för att komma runt banan, och om han känns bra så kan jag hoppa en klass till lite högre.
 
Får fundera lite till, samt prata lite med min tränare om det.
 
 
jag typ: tjeeeeenaa xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0