Förkylning

Har gått och dragit på mig en härlig förkylning ! Det började igår kväll med lite smått ont i halsen, sedan mådde jag verkligen uruselt i morse när jag vaknade. Tryckte i mig en stor frukost och det kändes lite bättre efter det, men nu börjas det igen med halsont och feber. Hostar gör jag alltid, så det har inget med förkylningen att göra.
 
Jag ska egentligen rida Rico idag men jag funderar på om jag kanske ska longera honom med reflextäcket istället en stund. Vet inte om det blåser så himla mycket idag (det är det som behöver tränas lite på) men i vilket fall som helst behöver han introduceras för fladdret på rumpan - utan ryttare helst ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0