Hästarna - 25/10

Rico: fick gå ett dressyrpass för Kicki. Jag var så sjukt trött och jag kom på mig själv hela tiden med att inte göra mitt allra allra bästa. De stunder jag var helt fokuserad så gick han som bäst. Jag avslutade med att rida igenom ett Lätt B program, så var han superduperfin. Jag slarvade i en hörna och så missade vi vänstergaloppen pga att han fick spunk i fattningen (tror han fortfarande är lite skraj i vänstervarvet), men jag tog det i trav istället. Högergaloppen däremot var underbar !
   Efter galoppen fick han ett himla bra tempo och bjudning framåt. Normalt sett galopperar man ju fram innan man rider program, och när jag galopperat fram Rico så får jag himla mycket "gratis" av honom :P
 
Valle: pappa red honom på volten medan jag red för Kicki, han jobbade i skritt och trav (westernridning). Tror han tänkte galoppera i slutet men han gjorde inte det ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0