Headerfix

Håller på och pillar på en header, jag har skrotat min ursprungliga idé, och även idén jag fick efter det. Jag ska helt enkelt köra vidare på det gamla hederliga bildspelet ! :) Less is more, brukar man väl säga.
 
Har tyvärr inte sådär jättemånga bilder på Valle, men ska ta och välja ut ett par bland de jag har och så ska jag byta ut de bilderna mot nyare sedan när jag fotat mer ! Skulle vilja ha en bild på honom "in action" också ... och så skulle jag vilja ha en bild på båda hästarna tillsammans :P Det är mycket jag vill haha !
 
Här är de bilderna som är "färdiga" (om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert ändra massor i de såkallade "färdiga bilderna" så jag vet inte om jag kan kalla de färdiga hehe):
 
Det är så långt jag kommit i alla fall ! Vad tycker ni ? Ska jag fortsätta på samma spår ? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja det är jätte fint!

Svar: Tack ! :)
Madde Andersson

2012-10-21 @ 19:57:03
Postat av: Jennifer

Hur gjorde/gör du så att bilderna byter plats OCH har rätt storlek?? Min blir för liten hela tiden, på den sidan jag använder...

Jennifer

2012-10-25 @ 22:26:22
URL: http://jenniferhallsenius.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hur gjorde/gör du så att bilderna byter plats OCH har rätt storlek?? Min blir för liten hela tiden, på den sidan jag använder...

Jennifer

Svar: hmm jag förstår inte hur du menar men smsa mig eller skriv på fb så kan jag se om jag kan hjälpa dig med det ! :)
Madde Andersson

2012-10-27 @ 07:47:09
URL: http://jenniferhallsenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0