Tisdag

Vardagen rullar på, det går väl aningen för fort men så brukar det vara nu på sista tiden. Idag och imorgon har jag hemma-och-plugga-dag, har två prov nu på torsdag och hittills har jag misslyckats på 3/4 prov så jag vill gärna bryta det mönstret. Vet inte varför jag har blivit så dålig i skolan, men det ger sig väl antar jag.
 
Idag slutade jag faktiskt skolan ganska tidigt, kvart i två ungefär. Då gick jag faktiskt till "Växthuset" som det heter, och pluggade matte i mer än två timmar med några från klassen + parallellklassen. Är riktigt stolt över det faktiskt ;) Så nu när jag kom hem så har jag inte en massa plugg över mig utan en del har jag redan "gjort" !
 
Så nästa gång jag åker till stallet och rider blir nu på Torsdag ! Då ska jag rida Rico dressyrlektion, för Kicki.
 
 
Jag tror att mamma och pappa ska rida ut med Rico och Valle idag ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0