Söndag

Vaknade 6.30 av att jag glömt dra ner persiennerna så solen låg rätt i ögonen på mig genom fönstret. Min första tanke var då att jag var himla tjock i halsen fortfarande, och jag undrade om jag verkligen skulle kunna rida lektion idag. Tog tempen och det visade sig vara 37,5 graders feber ... Temperaturen sjönk nån grad tills nästa gång jag vaknade, men när jag vaknade för tredje gången (ca kl 10) hade jag 38 grader och jag kände mig riktigt risig. Så mamma fick rida Rico idag och jag låg bara hemma rastlös och kollade på en drös med långfilmer, sov och tog det lugnt.
 
Pappa hyrde en film till mig när han ändå var ute och åkte på dagen, så har kollat hungerspelen (för första gången ja). Älskar ju hungerspelen men boken är ju så sjukt mycket bättre än filmen, enligt mig. Brukar vara så !
 
En del av mig hoppas på att vara lite risig imorgon också, för även om febern är borta imorgon bitti kommer jag avlida under dagen då måndagar är veckans längsta dag med ca hundra lektioner och dessutom idrott. Så min plan är inte att bli mirakulöst frisk till imorgon, utan jag är hellre hemma en dag till och verkligen blir frisk ! Målet är att bli 99% bra till hoppningen på tisdag, vill inte missa massa träningar innan tävlingen, behöver dem verkligen !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0