Lyckås rea

 
Det är ju typiskt att Lyckås årliga rea måste vara precis den helgen som jag har MINST tid över till "annat". Jag ska rida på fredagen, rida lördag förmiddag/lunch, sedan iväg på kryssning med släkten, och så skynda till stallet när jag kommer hem från kryssningen och mocka och göra något lätt med Rico.
 
Vi ska ju köpa lite grejer snart när Valle kommer, standardsaker så som borstar, mathinkar, höpåsar, täcken, träns och grejer. Men det får väl kanske bli på Hööks då, som ligger närmre !
 
Är det någon av mina läsare som ska til Lyckås i helgen ?? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Är det bestämt att ni ska köpa Valle??? :D Wow va kul!!

2012-09-28 @ 19:46:54
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0