Min roll i enlidens usek

Enliden är en relativt liten klubb/förening men vi har faktiskt en aktiv usek ! Vi har möten varannan vecka och bestämmer gemensamma aktiviteter tillsammans :)
 
Min uppgift i Enlidens Usek är att göra s.k usekpapper (agenda/dagordning, protokoll) och ta med till mötena. På mötet skriver jag ner vad vi pratat om och lägger sedan upp protokollen på hemsidan. Den där allra sista biten har jag varit lite dålig med, papprena ligger mest hemma och skräpar nu ;)
 
Sedan har jag också hand om Enlidens hemsida (tillsammans med några vuxna), jag går in och lägger in aktiviteter i kalendern, fotar på aktiviteterna och ser till att bilder kommer upp på hemsidan osv osv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: louise

mysig bild :)

2012-09-08 @ 14:06:33
URL: http://ldressyr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0