Vardagsinlägg

Slutade skolan strax innan två, och fick sedan vandra runt i centrum helt planlöst fram till fyra. Då skulle jag tillbaka till skolan för att göra svenska diagnoser, ordförståelse och diktamen (stavning). Jag tror det var så att jag var sjuk när resten av min klass gjorde diagnostesterna, så jag fick göra de nu i stället. Var klar ca fem, tog bussen direkt till Hööks och handlade där, sedan var planen att jag skulle gå in på expert för att köpa en ny kameraladdare (jag har börjat inse nu att jag kanske aldrig kommer hitta min). Expert har ju gått i konkurs kom jag på, så jag fick gå vidare till Elgiganten. de hade ingen Nikon-kameraladdare som jag har haft innan, men jag fick tag på en multiladdare som passar ALLA batteri :D För ett hyfsat pris också ! I kassan när jag skulle betala, så hittade jag helt random ett presentkort som jag fått i present. Den betalade hela laddaren :) Så jag fick den i princip gratis ;)
 
- Handskar - check ! Blev ett par likadana bruna som jag hade förut.
- Jodhpurs och shortchaps - provade ett par bruna som var super och ska kanske beställa eller köpa senare helt enkelt..
- Svarta sporrskydd - check !
- Nytt tredelat sötmalm-koppar-bett - fanns ej kvar i Ricos storlek, blir att köpa det senare då.
- Tredelat bett med fasta ringar - check !
- Rem till westernbettet - check !
- Och ett par seamless trosor + elastiska benreflexer, random köp ;)
- Kameraladdare - check !
 
Sedan fick jag stå och äta lite McDonalds på bushållplatsen när jag skulle hem, för någon har tydligen tyckt det var väldigt roligt att gå iväg med busshållplatsbänken -.-'
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehe, har jag fått tillbaka min än ? :)

Svar: Nej men det ska du få :)
Madde Andersson

2012-09-19 @ 07:29:15
URL: http://Ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0