16/4

Först red jag Rico och mamma red Valle, Rico fick bara skritta en stund på volten. Mamma red Valle lite, men han kändes konstig och spänd. Vi väntade på en i stallet som skulle ut med oss en sväng, så då satt jag av Rico och upp på Valle och tog lite skritt några varv och trav där det var upptorkat på volten, provade mig på en galoppfattning också. Har bara galopperat Valle två gånger innan (den första gången på "riktigt" var barbacka i uppförsbacke ute). Har inte alls hittat knapparna på Valle ännu, men det kommer. 
 
I alla fall så kändes han ganska spänd i början men när han lossnade lite i traven så slappnade han av. 
 
Sedan skrittade vi ut en sväng på en äng, vi fick hoppa över lite vattenpölar, men Valle skötte sig och jag satt kvar ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan absolut lägga upp den videon här på din blogg :).
Saknar det gamla gänget på Enliden. Människorna gjorde liksom själva stallet!

Svar: Åh tack :) ! Jaa verkligen, det var så himla mysig där förr !
Madde Andersson

2013-04-17 @ 19:59:09
URL: http://sofiiahansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0