Första april

Har försökt ladda upp filmen från gårdagens ridpass x antal gånger, något lyckas gå snett varje gång. Tror det är min dator som är problemet, men kommer fortsätta försöka och eventuellt pröva en annan dator. Lägger upp den här så fort jag kan förstås :) 
 
Jag är väldigt lättpåverkad av vädret och annat runtomkring, och dessa första dagar på Långängen har man inte kunnat klaga på alls. Hästarna har kunnat stå nakna både inne och ute, och man har kunnat stå ute i solen och göra i ordning hästarna, och det är så fint ute när vi rider osv. Sånt gör mig så himla positiv och glad och allt jobb och slit känns verkligen värt nu :D 
 
Idag är det då första april, kanske har några av er redan lurats/blivit lurade ? Jag är själv ganska dålig på att luras så vet inte om jag ens kommer försöka ;) Än sålänge har jag inte blivit lurad heller men dagen är inte över ännu ;) 
 
Är galet pepp på våren och sommaren nu, det kommer bli super ! 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

JAG lurade dig ;DDD

Svar: oj haha. är så jäkla lättlurad ! xD Men åh jag som blev jätteledsen för din och Lonis skull :o Inte snällt skämt xD
Madde Andersson

2013-04-01 @ 20:54:50
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Postat av: Li N

Gud vilket vackert foto!
Svar: Kalvsvik ligger längs nynäsvägen (stora vägen som man åker tex till Runsten eller Stav) och är en stor anläggning som syns från vägen. Det ligger strax efter Ica Maxi Haninge, ganska nära Jordbro station :)

Svar: Tack ! Jaha jag tror jag vet ungefär vart det ligger då, trivs ni där då ? :)
Madde Andersson

2013-04-02 @ 23:41:56
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0